Jest absolwentem Uniwersytetu Opolskiego – ukończył studia licencjackie na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i terapeutyczna oraz pedagogikę specjalną, posiada również dyplom magistra pedagogiki. Społecznik. Członek Fundacji Rozwoju Społecznego SPINACZ w Opolu. Instruktor Związku Harcerstwa Polskiego – przede wszystkim metodyk zuchowy (od 2012 roku związany z jedną z gromad zuchowych w Kędzierzynie-Koźlu), na koncie posiada również doświadczenia zarządcze w organizacji – w latach 2015-2018 był komendantem, a w latach 2021-2022 skarbnikiem kędzierzyńsko-kozielskiego hufca, skarbnik na poziomie chorągwianym w latach 2017-2022. Pasjonat historii Kędzierzyna-Koźla i Opola, miłośnik Opolszczyzny. Uwielbia brać udział i tworzyć gry terenowe. Bez wahania wygina śmiało ciało i śpiewa w samochodzie (choć jak sam przyznaje, niektórzy mają pewną trudność z określeniem, czy to jeszcze śpiew). Kiedy ma trochę wolnego czasu to podróżuje, najbardziej lubi pociągami po Polsce, ale chętnie wybiera się też za granicę (niekoniecznie pociągiem).
Mottem życiowym Tadeusza są słowa Lorda Baden-Powella: “Starajcie się zostawić ten świat trochę lepszym, niż go zastaliście”.
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na kierunku pedagogika specjalna. We FREE jest pedagogiem specjalnym i nauczycielem wspomagającym. Asystentka osób niepełnosprawnych. Miłośniczka książek i współczesnej popkultury, która swoje zainteresowania wykorzystuje w kontaktach z podopiecznymi. Niezwykle kreatywna i uzdolniona plastycznie. Mottem życiowym Dominiki są słowa Roberta Colliera: „Sukces jest sumą małych wysiłków, powtarzanych dzień po dniu”.
Pasję do pracy z dziećmi odkryła jako wolontariuszka Akademii Przyszłości w Stowarzyszeniu „Wiosna”. Miłośniczka zwierząt, muzyki, natury i podróży w towarzystwie bliskich osób. W wolnym czasie lubi wyrażać się artystycznie, zaczynając od malarstwa po lepienie z gliny i tworzenie świec, a kończąc na grze na ukulele.
Na codzień kieruje się mottem: „Małe kroki są lepsze, niż brak kroków”.
Pedagog – licencjat pedagogiki terapeutycznej z oligofrenopedagogiką, magister pedagogiki leczniczej z oligofrenopedagogiką. Absolwentka studiów podyplomowych Socjoterapia z arteterapią oraz Wczesne wspomaganie rozwoju małego dziecka. Terapeutka integracji sensorycznej, terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, zaburzeń funkcji wzrokowych, sensoplastyki, zaburzeń sensorycznych wg C. Delacato. Uczestniczka szkoleń: „RSA Biofeedback”, „Metody integracyjne w pracy z grupą. Zabawy z chustą animacyjną”, „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci? – metoda Carole Sutton”, „Budowanie współpracy w grupie wg metodologii FRIS”, „Elementy muzykoterapii dla nauczycieli”, „Wiosenne zabawy plastyczne z elementami arteterapii dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”, „Program Rozwoju Komunikacji MAKATON”, „Zimowa Szkoła AAC z dr M. Grycman, Wspieranie kompetencji komunikacyjnej dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji z wykorzystaniem strategii AAC w praktyce Moduły 1-2”, „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”, „Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka”, „Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z Zespołem Downa”.
W wolnych chwilach Karina kocha spacery z bratem i psem. Od niedawna dołączyła do polskiej grupy Batala Polska, gdzie gra na bębnach brazylijskich. Lubi niezależne kino i zbiera magnesy na lodówkę z każdej wycieczki
Instruktor ZHP, właścicielka i baristka Kawiarni „Tam i z Powrotem”, społeczniczka działająca na rzecz miasta Opola i swojej dzielnicy. Uczestniczka XXIV etap Bike Jamboree, podczas którego pokonała ponad 1000 km na rowerze przez góry i pustynie Arizony. Nie potrafi żyć bez nowych wyzwań, wypraw, podróży, wycieczek, rajdów i biwaków, uwielbia dzieci i pracę z nimi, pasjonuje się alternatywnymi metodami edukacyjnymi, w szczególności metodą harcerską i edukacją domową, których sednem jest działanie, samorozwój i przygoda. Ola to edukacyjny spiritus movens FREE – ma przynajmniej sto twórczych pomysłów na minutę.
Mama Fantastycznej Czwórki, żona Najukochańszego.
Życiowym motto Oli sa słowa sir Roberta Baden-Powella: „Życie bez przygód byłoby strasznie głupie”.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, lic. edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, mgr edukacji elementarnej z terapią pedagogiczną, absolwentka studiów podyplomowych Wczesne wieloaspektowe wspomaganie rozwoju małego dziecka, terapeutka metody Growth through Play System, pedagożka specjalna z pasją do pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Z pracą z dziećmi związana jest od zawsze dzięki drużynie harcerskiej.
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, magister filologii polskiej, nauczyciel polonista, logopeda, oligofrenopedagog, pedagog specjalny, bibliotekarz, wykładowca.
Od początku pracy zawodowej pracuje z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z niepełnosprawnościami, przewlekle chorymi m.in. z chorobami neurologicznymi i psychicznymi oraz ze spektrum autyzmu.
Ma doświadczenie w pracy z dorosłymi jako nauczyciel konsultant w Pracowni Wsparcia Psychologiczno-Pedagogicznego w RZPWE, gdzie prowadziła warsztaty, wykłady, konferencje, szkolenia Rad Pedagogicznych i granty kuratora oświaty dla nauczycieli i dyrektorów. Współpracuje z uczelnią jako wykładowca studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej: leczniczej, oligofrenopedagogiki i zaburzeń ze spektrum autyzmu.
Prywatnie mama dwójki dzieci, żona i właścicielka psa buldoga francuskiego, który uczy ludzi okazywać miłość. W wolnych chwilach dużo czyta i odkrywa swoje pasje artystyczne dotyczące wystroju wnętrz, tworzenia ozdób, stroików i decoupagu. Jak nic w przyszłym wcieleniu zostanie twórcą ludowym…;)
Motto: „Dzień bez czytania, to dzień stracony”.
Psycholog. Przeciwdziała wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnościami. Posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, grup wsparcia oraz indywidualnych konsultacji dla dorosłych osób z niepełnosprawnością. Pracowała z osobami z schorzeniami psychicznymi oraz z niepełnosprawnością intelektualną .Prowadziła indywidualną terapię dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W wolnym czasie jeździ na rowerze. Uwielbia gotować.
Absolwentka Politechniki Opolskiej. Nauczycielka matematyki. Miłośniczka przyrody i wszelakich gadów – posiada DWA pytony królewskie.
Uważa, że uczenie dzieci liczenia jest ważne, ale uczenie ich co się liczy jest najważniejsze.
Magister resocjalizacji, pedagog, nauczyciel akademicki, rewalidator, trener postaw innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej, żołnierz zawodowy, weteran wojskowych misji zagranicznych.
Pedagog, w przyszłości psycholog, przede wszystkim mama 1,5 rocznego Fabiana. Poza FREE prowadzi zajęcia wychowawczo-terapeutyczne na oddziałach dziecięcych szpitali oraz kursy przygotowawcze do zawodu opiekunki dziecięcej. W pracy z dziećmi stawia na indywidualne podejście, tworząc przestrzeń, w której mogą decydować o sobie i podejmować własne decyzje. Interesują ją relacje międzyludzkie, szczególnie rodzic-dziecko, rówieśnicze i ich wpływ na dalsze życie. Uważa, że istotą pracy pedagoga jest rozmowa, dlatego ceni sobie przestrzeń, w której zawsze jest na nią czas i miejsce.
Poza pracą uwielbia spędzać czas z rodziną poza domem, szczególnie przemierzając górskie szlaki i poznając ciekawe miejsca, a wieczorami oglądać filmy i czytać książki o tematyce psychologicznej.
Agnieszka kieruje się w życiu maksymą Walta Disney’a – jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz również tego dokonać.