Jest absolwentem Uniwersytetu Opolskiego – ukończył studia licencjackie na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i terapeutyczna oraz pedagogikę specjalną, posiada również dyplom magistra pedagogiki. Społecznik. Członek Fundacji Rozwoju Społecznego SPINACZ w Opolu. Instruktor Związku Harcerstwa Polskiego – przede wszystkim metodyk zuchowy (od 2012 roku związany z jedną z gromad zuchowych w Kędzierzynie-Koźlu), na koncie posiada również doświadczenia zarządcze w organizacji – w latach 2015-2018 był komendantem, a w latach 2021-2022 skarbnikiem kędzierzyńsko-kozielskiego hufca, skarbnik na poziomie chorągwianym w latach 2017-2022. Pasjonat historii Kędzierzyna-Koźla i Opola, miłośnik Opolszczyzny. Uwielbia brać udział i tworzyć gry terenowe. Bez wahania wygina śmiało ciało i śpiewa w samochodzie (choć jak sam przyznaje, niektórzy mają pewną trudność z określeniem, czy to jeszcze śpiew). Kiedy ma trochę wolnego czasu to podróżuje – najbardziej lubi pociągami po Polsce, ale chętnie wybiera się też za granicę (niekoniecznie pociągiem).
Mottem życiowym Tadeusza są słowa Lorda Baden-Powella: “Starajcie się zostawić ten świat trochę lepszym, niż go zastaliście”.
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na kierunku pedagogika specjalna. We FREE jest pedagogiem specjalnym i nauczycielem wspomagającym. Asystentka osób niepełnosprawnych. Miłośniczka książek i współczesnej popkultury, która swoje zainteresowania wykorzystuje w kontaktach z podopiecznymi. Niezwykle kreatywna i uzdolniona plastycznie. Mottem życiowym Dominiki są słowa Roberta Colliera: „Sukces jest sumą małych wysiłków, powtarzanych dzień po dniu”.
Aleksandra jest albsolwentką pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej na Uniwersytecie Opolskim i terapeutką zajęciową. Animatorka, miłośniczka tańca, szczególnie orientalnego i z ogniem, a także certyfikowana zielarka. Od czterech lat jest również asystentką osoby z niepełnosprawnością. Z pedagogiki najbardziej lubi pedagogikę cyrku.
Patrycja we FREE zajmuje się nauczaniem języka angielskiego, koncentrując się na wspieraniu rozwoju i edukacji językowej dzieci i młodzieży. Praktyka i pomoc w przełamywaniu bariery językowej to priorytety w jej pracy. Nie boi się wyzwań i jest pozytywnie nastawiona na tworzenie przyjaznego oraz inspirującego środowiska edukacyjnego. Jest studentką oligofrenopedagogiki i filologii angielskiej na Uniwersytecie Opolskim oraz przewodniczącą Studenckiego Koła Naukowego Pedagogów Specjalnych „P.S. CZŁOWIEK”. Wielbicielka muzyki elektronicznej, literatury obcojęzycznej oraz kolekcjonerka pocztówek z całego świata. Jej motto to: „Każdego dnia wschodzi nowe słońce, więc nawet jeśli dziś się nie uda, spróbujemy ponownie jutro.”
Pasję do pracy z dziećmi odkryła jako wolontariuszka Akademii Przyszłości w Stowarzyszeniu „Wiosna”. Miłośniczka zwierząt, muzyki, natury i podróży w towarzystwie bliskich osób. W wolnym czasie lubi wyrażać się artystycznie, zaczynając od malarstwa po lepienie z gliny i tworzenie świec, a kończąc na grze na ukulele.
Na codzień kieruje się mottem: „Małe kroki są lepsze, niż brak kroków”.
Pedagog – licencjat pedagogiki terapeutycznej z oligofrenopedagogiką, magister pedagogiki leczniczej z oligofrenopedagogiką. Absolwentka studiów podyplomowych Socjoterapia z arteterapią oraz Wczesne wspomaganie rozwoju małego dziecka. Terapeutka integracji sensorycznej, terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, zaburzeń funkcji wzrokowych, sensoplastyki, zaburzeń sensorycznych wg C. Delacato. Uczestniczka szkoleń: „RSA Biofeedback”, „Metody integracyjne w pracy z grupą. Zabawy z chustą animacyjną”, „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci? – metoda Carole Sutton”, „Budowanie współpracy w grupie wg metodologii FRIS”, „Elementy muzykoterapii dla nauczycieli”, „Wiosenne zabawy plastyczne z elementami arteterapii dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”, „Program Rozwoju Komunikacji MAKATON”, „Zimowa Szkoła AAC z dr M. Grycman, Wspieranie kompetencji komunikacyjnej dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji z wykorzystaniem strategii AAC w praktyce Moduły 1-2”, „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”, „Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka”, „Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z Zespołem Downa”.
W wolnych chwilach Karina kocha spacery z bratem i psem. Od niedawna dołączyła do polskiej grupy Batala Polska, gdzie gra na bębnach brazylijskich. Lubi niezależne kino i zbiera magnesy na lodówkę z każdej wycieczki
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, lic. edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, mgr edukacji elementarnej z terapią pedagogiczną, absolwentka studiów podyplomowych Wczesne wieloaspektowe wspomaganie rozwoju małego dziecka, terapeutka metody Growth through Play System, pedagożka specjalna z pasją do pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Z pracą z dziećmi związana jest od zawsze dzięki drużynie harcerskiej.
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, magister filologii polskiej, nauczyciel polonista, logopeda, oligofrenopedagog, pedagog specjalny, bibliotekarz, wykładowca.
Od początku pracy zawodowej pracuje z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z niepełnosprawnościami, przewlekle chorymi m.in. z chorobami neurologicznymi i psychicznymi oraz ze spektrum autyzmu.
Ma doświadczenie w pracy z dorosłymi jako nauczyciel konsultant w Pracowni Wsparcia Psychologiczno-Pedagogicznego w RZPWE, gdzie prowadziła warsztaty, wykłady, konferencje, szkolenia Rad Pedagogicznych i granty kuratora oświaty dla nauczycieli i dyrektorów. Współpracuje z uczelnią jako wykładowca studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej: leczniczej, oligofrenopedagogiki i zaburzeń ze spektrum autyzmu.
Prywatnie mama dwójki dzieci, żona i właścicielka psa buldoga francuskiego, który uczy ludzi okazywać miłość. W wolnych chwilach dużo czyta i odkrywa swoje pasje artystyczne dotyczące wystroju wnętrz, tworzenia ozdób, stroików i decoupagu. Jak nic w przyszłym wcieleniu zostanie twórcą ludowym…;)
Motto: „Dzień bez czytania, to dzień stracony”.
Psycholog. Przeciwdziała wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnościami. Posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, grup wsparcia oraz indywidualnych konsultacji dla dorosłych osób z niepełnosprawnością. Pracowała z osobami z schorzeniami psychicznymi oraz z niepełnosprawnością intelektualną .Prowadziła indywidualną terapię dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W wolnym czasie jeździ na rowerze. Uwielbia gotować.
Absolwentka Politechniki Opolskiej. Nauczycielka matematyki. Miłośniczka przyrody i wszelakich gadów – posiada DWA pytony królewskie.
Uważa, że uczenie dzieci liczenia jest ważne, ale uczenie ich co się liczy jest najważniejsze.
Pedagog, w przyszłości psycholog, przede wszystkim mama Fabiana i Lilianny. Poza FREE prowadzi zajęcia wychowawczo-terapeutyczne na oddziałach dziecięcych szpitali oraz kursy przygotowawcze do zawodu opiekunki dziecięcej. W pracy z dziećmi stawia na indywidualne podejście, tworząc przestrzeń, w której mogą decydować o sobie i podejmować własne decyzje. Interesują ją relacje międzyludzkie, szczególnie rodzic-dziecko, rówieśnicze i ich wpływ na dalsze życie. Uważa, że istotą pracy pedagoga jest rozmowa, dlatego ceni sobie przestrzeń, w której zawsze jest na nią czas i miejsce.
Poza pracą uwielbia spędzać czas z rodziną poza domem, szczególnie przemierzając górskie szlaki i poznając ciekawe miejsca, a wieczorami oglądać filmy i czytać książki o tematyce psychologicznej.
Agnieszka kieruje się w życiu maksymą Walta Disney’a – jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz również tego dokonać.