Z przyjemnością ogłaszamy wyniki konkursu plastycznego „Nie jestem tylko Tym, Co Myślę”, zorganizowanego przez Fundację Rozwoju Edukacji Empatycznej FREE w ramach projektu „Odporność 360°: Sztuka, Gra i Uważność”.
Celem konkursu było zachęcenie uczniów klas IV–VIII szkół podstawowych do twórczego pokazania, jak negatywne myśli o sobie można przemienić w pozytywne, wspierające przekonania. Uczestnicy wykazali się ogromną wrażliwością, pomysłowością i talentem artystycznym.
Laureaci konkursu
I miejsce: Paulina Panusz
II miejsce: Nadia Nawrocka
III miejsce: Maciej Jamiński
Wyróżnienia
Gabriela Michałek
Fabian Lewandowski
Jakub Penkała
Mikołaj Drozdek
Krystian Maliszewski-Rozum
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom!
Wasze prace pokazują, że sztuka może być pięknym sposobem na rozmowę o emocjach, trudnościach i sile pozytywnego myślenia.
Zwycięskie i wyróżnione prace
Poniżej można zobaczyć zwycięskie i wyróżnione prace.
Zdjęcie 1: praca Pauliny Panusz – plakat przedstawiający przemianę smutku w spokój i akceptację
Zdjęcie 2: praca Nadii Nawrockiej – praca przedstawiająca rolę samoakceptacji i wspierających myśli
Zdjęcie 3: praca Macieja Jamińskiego – plakat pokazujący wartość jaką są przyjaciele i ich wsparcie
Zdjęcie 4: praca Gabrieli Michałek – praca ukazująca w wielu barwach moc dobrych słów
Zdjęcie 5: praca Fabiana Lewandowskiego – kolaż ukazujący siłę pozytywnych myśli
Zdjęcie 6: praca Mikołaja Drozdka: kolaż gazetowy wskazujący, że każdy ma w sobie super moce jeśli myśli o sobie dobrze
Zdjęcie 7: praca Jakuba Penkały – rysunek pokazujący przemianę negatywnych myśli w wspierające sentencję
Zdjęcie 8: praca Krystiana Maliszewskiego-Rozum – kolaż wykorzystujący komunikację alternatywną pokazujący przemianę samokrytycznych myśli w pozytywne i wspierające
Informacje o projekcie
Konkurs został zorganizowany przez Fundację Rozwoju Edukacji Empatycznej FREE.
Projekt „Odporność 360°: Sztuka, Gra i Uważność” ma na celu wspieranie odporności psychicznej dzieci i młodzieży poprzez działania artystyczne i edukacyjne.
Projekt współfinansowany ze środków Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności w ramach programu “Kurs na Odporność” realizowanego wspólnie przez Fundację Edukacja dla Demokracji i Fundację Szkoła z Klasą







